[Dutch] Introductie FOSS4G2010 bid

Jeroen Ticheler Jeroen.Ticheler op geocat.net
Do Okt 16 14:51:35 PDT 2008

Hallo allemaal,
Ik realiseer me dat er inmiddels 25 mensen op deze mailinglijst staan
en dat waarschijnlijk niet iedereen begreep waar mijn eerdere bericht
over ging :-)

We zijn met een groep mensen bezig om een bid uit te werken om de
FOSS4G2010 conferentie naar Nederland te halen. Zie http://www.osgeo.org/conference/rfp
  voor details. Tot dusver lijkt het erop dat we doorgaan en hebben we
een geschikte lokatie gevonden, te weten MediaPlaza in de Jaarbeurs in
Utrecht. Als je geinteresseerd bent om mee te denken kan je dat in
eerste instantie doen via deze mail lijst, en natuurlijk ook in direkt
overleg met de mensen die in de voorgaande email al direkt waren
gekopieerd.

OK, hoop dat dit iets meer inzicht geeft in het hoe en waarom van mijn
eerdere email :-)

Groeten,
Jeroen

Jeroen Ticheler
GeoCat bv
Grotenhuisweg 61
7384 CT Wilp
Tel: +31 (0)6 81286572
http://geocat.net

  Please consider the environment before printing this email.