[Dutch] OSGeo Dutch chapter

Jeroen Ticheler jeroen.ticheler op geocat.net
Vr Dec 2 06:41:15 PST 2011

Ha Barend,
Dat zou inderdaad iets zijn om uit te zoeken! Zou zo'n stichting makkelijk van naam kunnen wijzigen? (En is dat echt nodig als dat geld kost natuurlijk?)
Bij oprichting lijkt het mij een goed idee als mensen zich aanbieden voor de verschillende functies en er een stemming plaatsvind.
Groeten,
Jeroen