[Dutch] Lyme borealis onderzoek

Marc Coevoet sintsixtus op gmail.com
Zo Dec 4 13:16:51 PST 2011

Op 04-12-11 22:15, Willy Bakker schreef:
> Vorige week zaterdag was ik bij de workshop 'open zorg data' van HackDeOverheid. Daar gaf Martijn Verhoeven van Novay een presentatie over open data binnen de gezondheidszorg http://www.novay.nl/onze-mensen/martijn-verhoeven/2308 Misschien kan hij je verder helpen.

Of je nu bouwvergunningen online zet (met open data) of kweeperenvelden,
het is het zelfde onderzoekje, verander de lijst van POIs, en de
eromheenhangende tekst, en klaar is kees.

<http://www.osor.eu/news/nl-system-to-display-zoning-permits-online-available-as-open-source>

Marc
--
The "Penguin" has arrived - and he's not going away - ever.
http://shortwave.tk