[Dutch] Lyme borealis onderzoek

Milo van der Linden milo op opengeogroep.nl
Zo Dec 4 14:14:06 PST 2011

hack de overheid is mij wel bekend, ik ken een aantal mensen daar
persoonlijk. Lijkt me i.d.d. goed om ee eventueel een kort lijntje uit
te zetten!

Op 4 december 2011 22:36 heeft Willy Bakker
<friesewoudloper op gmail.com> het volgende geschreven: