[Dutch] Poll: OSGeoNL of OSGeo.nl

Bart van den Eijnden bartvde op osgis.nl
Wo Dec 7 02:38:59 PST 2011

Als je doel is om een language chapter te zijn (dat lees ik in de logs), dan vind ik beide niks, aangezien deze namen betrekking hebben op Nederland.

dut zou dan meer voor de hand liggen (ISO_639-1 language code).

Groeten,
Bart

--
Bart van den Eijnden