[Dutch] Poll: OSGeoNL of OSGeo.nl

Richard Duivenvoorde rdmailings op duif.net
Wo Dec 7 04:43:03 PST 2011

On 2011-12-07 12:44, Jeroen Ticheler wrote:

> Bovendien hebben we toegang tot dat domein en is dat eenvoudiger dan OSGeoNL.nl wat nogal dubbel op is wat mij betreft.

Ah, heel goed punt... Net mijn stem omgezet.

Enne, we kunnen natuurlijk ook altijd afspreken dat het hebben over:
"osgeo.nl spreek uit als osgeonl", maar dat is alleen voor nl-taligen
denk ik. Probeer maar beide eens uit te laten spreken door google translate:

http://translate.google.com/#auto|en|osgeonl
Dit klinkt ... vreemd

En nu:
http://translate.google.com/#auto|en|osgeo.nl