[Dutch] Poll: OSGeoNL of OSGeo.nl

Richard Duivenvoorde rdmailings op duif.net
Wo Dec 7 06:07:49 PST 2011

On 2011-12-07 14:41, Steven M. Ottens wrote:
> Voor mensen die graag een visueel argument willen hebben heb ik alvast
> even versies van het logo gemaakt voor de twee opties:
> OSGeo.nl:
> http://dl.dropbox.com/u/175548/logoOSGeo.nl.png
> OSGeoNL:
> http://dl.dropbox.com/u/175548/logoOSGeoNL.png

Mooi... maar dan vindt ik het zonder punt strakker :-(

Maar ik blijf denk toch bij mijn stem voor OSGeo.nl ook al omdat het dan
duidelijker een deel blijft van 'het groooote OSGeo'

Ik heb hier een button van de francofiele osgeo. Die hebben de fr in het
lichtgroene kleurtje van 'Nederlandstalige...'.

(Persoonlijk hoeft er van mij niet een wietblaadje, molentje, klompje,
amsterdammertje bij).

En nu bemoei ik me er niet meer mee :-)