[Dutch] Poll: OSGeoNL of OSGeo.nl

Milo van der Linden milo op opengeogroep.nl
Wo Dec 7 18:15:12 PST 2011

Ik ga die vraag persoonlijk (denk ik) beantwoorden in "redactioneel", de
redactie column van geo-info nr.1, 2012, het tijdschrift.

Zodra die op de mat is gevallen zal ik de inhoud ook digitaal delen ;-)
Op 8 dec. 2011 02:33 schreef "Just van den Broecke" <just op justobjects.nl>
het volgende: