[Dutch] GeoFreedomDay a.s. zaterdag in Baarn

Do Dec 8 03:22:18 PST 2011

Hallo,

Het is wat snel en kort dag maar a.s. zaterdag zal ik iets vertellen
over OSGeo.nl (ok, nog 6 uur om te stemmen...maar moest tekst
aanleveren) op de GeoFreedomDay in Baarn. Zie:

http://www.geofreedomday.nl
en mijn praatje (plm 20 minuten)
http://www.geofreedomday.nl/2011/OSGeo-NL.html

Omdat veel nog in de steigers staat is het praatje meer bedoeld om
interesse te wekken, vooral vanuit de OpenData/OSM-hoek die m.i. nog
ondervertegenwoordigd is op OSGeo.nl . Ik hoop van Arnulf wat slides
over OSGeo te krijgen. Als jullie nog suggesties voor mij hebben hoor ik
dat graag. Kan ook via rechtstreekse mail. Zal presentatie ook delen.

Het event is sowieso interessant dus hopelijk spreek ik een aantal van
jullie daar.  Intussen hebben we, met dank aan Wim Blanken voor domein,
een website om door te geven, zij het 1 pagina:
http://osgeo.nl

groeten,

-- Just