[Dutch] IRC bijeenkomst vanavond

Di Dec 13 10:03:41 PST 2011

Daar kan ik deze keer niet bij zijn. Maar de bedoeling is natuurlijk ook
om zelf-organiserend te zijn :-). Volgende week di ben ik er wel bij. Di
avond is voor mij iha erg lastig...

Ik heb akties uit vorige IRC en punten toegevoegd aan de TODO, dus dat
kan een startpunt zijn, anders volgende week:

http://wiki.osgeo.org/wiki/Nederlands#Intern:_TODO

Ik ben wel a.s. donderdag op de Mappersborrel (A'dam Cafe Zeppos) waar
wij van OSGeo.nl ook van harte welkom zijn. Sterker nog, Henk Hoff (OSM
NL en OSMF) wil graag met ons praten over evt samenwerking. Zij kijken
ook net naar de vorming van een OSM Foundation Chapter voor NL (was er
nog niet). Dus hopelijk zie ik een aantal van jullie a.s. donderdag:
http://www.meetup.com/AmsGeoDrinks/events/41606992 of onze Agenda op Wiki.

groeten,