[Dutch] Verslag IRC bijeenkomst 13 dec.

Jeroen Ticheler jeroen.ticheler op geocat.net
Wo Dec 14 08:14:32 PST 2011

Hoi Willy,
Bedankt! Ik was er om 19:30 maar trof niemand aan en was tijdens jullie overleg daarom alleen in digitale vorm aanwezig ;) Wat is het tijdstip waarop volgende meetings worden gehouden?

Op de wiki heb ik een stukje discussie geplaatst met betrekking tot de Missie.

Groeten,
Jeroen