[Dutch] Verslag IRC bijeenkomst 13 dec.

Wo Dec 14 08:55:39 PST 2011

Hallo Allen,

Goed te zien deze opkomst en uitkomsten/initiatieven! Bedankt Willy voor
het mooi bondig verslag. Uit chaos ontstaat uiteindelijk orde...

Volgende week en daarna zullen we dan de IRC-meeting duidelijker
aankondigen en ook tevoren een agenda opstellen/publiceren. o.a. De
missie ben ik eens zullen we bondiger, 1 lopende zin, gaan verfijnen.

groeten,

Just