[Dutch] IRC logs

Milo van der Linden milo op opengeogroep.nl
Wo Dec 14 11:24:00 PST 2011

Kan, ik heb er geen bezwaar tegen. Het lijkt erop dat ze dezelfde bot
gebruiken als ik. Kun je navragen of het voor mij b.v. mogelijk is
logs via ftp te uploaden?

Op 14 december 2011 17:46 heeft Jeroen Ticheler
<jeroen.ticheler op geocat.net> het volgende geschreven: