[Dutch] Verslag IRC bijeenkomst 13 dec.

Milo van der Linden milo op opengeogroep.nl
Wo Dec 14 11:39:47 PST 2011

Vooruitlopend op de volgende IRC vergadering:

Ik heb alvast een linkje gemaakt op de wiki op de bijeenkomsten pagina
Dit linkje verwijst naar:
http://wiki.osgeo.org/wiki/Nederland/bijeenkomsten/bijeenkomst-3

Waar momenteel eigenlijk alleen de agenda te zien is, beter bekend als
Just zijn todo lijst.

Ik stel voor om voortaan gewoon voor een vergadering een bijeenkomst
pagina te vullen met een agenda. Tijdens de vergadering kan die dan
worden aangevuld met aanwezigen, actiepunten etc.

Goed idee?

Voor de volgende vergadering staat op deze manier het raamwerk alvast klaar

Op 14 december 2011 17:55 heeft Just van den Broecke
<just op justobjects.nl> het volgende geschreven: