[Dutch] IRC logs

Wo Dec 14 23:32:57 PST 2011

Hallo,

Voorzover ik kan zien logt de OSGeo.org IRC bot 24 uur per dag met een
log per dag, dus ook als er geen chat-verkeer is. Voor het Wiki verslag
kunnen we dan een link opnemen naar de betreffende log. Wat we dan m.i.
missen is "Milo's Meetbot" die commando's begrijpt en een samenvatting
kan genereren.

Het kan m.i. sowieso geen kwaad om de OSGeo bot te activeren. Kan ik
Jeroen aanwijzen om dit te doen ?

groeten,

Just

>>> Jeroen