[Dutch] OSGeo.nl - IT-zaken

Milo van der Linden milo op opengeogroep.nl
Do Dec 15 05:00:36 PST 2011

Ik sluit me daar helemaal bij aan.

Ik had al een balletje opgegooid bij de webcom van osgeo, maar die
zijn momenteel nog niet bezig met "localization"

In mijn optiek zou het goed zijn wanneer de liaison-officer in
conclaaf gaat met het bestuur van OSGeo.org om te kijken welke
faciliteiten er zijn en waar osgeo.org in kan en wil voorzien. Daarna
kunnen dan acties worden uitgezet om hier mee in osgeo.nl aan de slag
te gaan.

Op 15 december 2011 08:51 heeft Just van den Broecke
<just op justobjects.nl> het volgende geschreven: