[Dutch] OSM-RD

Mark Prins mc.prins op gmail.com
Vr Dec 16 04:55:02 PST 2011

Op 16 december 2011 12:27 heeft Steven M. Ottens <steven op minst.net>
het volgende geschreven:
> Je mag hem best in Geozet hangen, maar de server heeft geen enkele uptime
> garantie. In principe draait hij altijd, maar als hij buiten (mijn) werktijd
> faalt dan is hij pas weer werkend als ik op kantoor ben. Verder wordt de
> data niet automatisch bijgewerkt, momenteel zit er data in van deze herfst,
> ik probeer een paar keer per jaar alles weer bij te werken, maar geen
> garanties.

de "garantie" die jij aangeeft is net zo hoog als die van het Kadaster [1]...

[1] http://www.geonovum.nl/sites/default/files/producten_en_diensten_catalogus_pdok_dec_2011.pdf

--
Disclaimer;
This message is just a reflection of what I thought at the time of