[Dutch] nl tileschema and tileOrigins

Thijs Brentjens thijs op brentjensgeoict.nl
Ma Dec 19 05:52:05 PST 2011

Richard e.a.,

Als je suggesties hebt voor verbetering van de NL richtlijn tiling
(=geen officiele standaard :)), denk ik dat je dit het beste kan laten
weten aan Geonovum. De richtlijn is van zomer 2010, kan best aan revisie
/ wijzging toe zijn n.a.v. de praktijk ervaringen.

De file-based structuur is inderdaad geen onderdeel van de NL richtlijn
(die gaat uit van WMTS), maar het lijkt mij logisch om dezelfde niveaus
aan te houden als in die richtlijn.

Groeten,
Thijs