[Dutch] Open source variant voor ArcGIS 3D Analyst

Paul Meems (Top-X) p.meems op topx-group.nl
Do Dec 22 03:06:27 PST 2011

Ik heb nog een vraag.

Een klant van ons heeft een model in ArcGIS gemaakt dat gebruik maakt van
ArcGIS 3D Analyst.
Van alle andere stappen van dat model weet ik dat dat ook met open source
GIS kan (MapWindow GIS, GDAL/OGR), maar van ArcGIS 3D Analyst weet ik dat
niet.
Als ik zoek met Google kom ik alleen uit op ESRI pagina's ;)

Weet iemand van jullie een open source variant hiervoor?
Het hoeft niet gratis te zijn, maar wel open source.

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Paul Meems

 [image: TopX Geo-ICT]