[Dutch] Geoserver + GeoWebCache + EPSG:28992

Casper Span info op spatially-oriented.com
Ma Nov 21 23:59:19 PST 2011

Hi List,

We hebben hier een Geoserver (2.1.1) draaien die prachtig GeoWebCache heeft
ingebouwd. Echter, die kan standaard alleen EPSG:900913 en EPSG:4326
ondersteund. Nu is onze brondata allemaal in RD, en wil ik dat ook kunnen
cachen. Ik heb inmiddels de docs van zowel GeoServer als GeoWebCache
doorgespit, maar ik kom er niet uit.

Probleem blijft dat Geoserver handleiding aangeeft dat er allerlei zaken
automagisch gebeuren en als je dieper wilt, je in de GeoWebCache
handleiding moet kijken. Die laatste is echter dusdanig afwijkend door de
integratie in Geoserver dat het eigenlijk niet meer lekker werkt.

Iemand suggesties of links naar beter leesvoer?

gr,
Casper