[Dutch] website en andere zaken

Milo van der Linden milo op opengeogroep.nl
Vr Nov 25 03:10:19 PST 2011

Ik ben er op 1 December om na de talk van Arnulf te kunnen BOFfen
(http://en.wikipedia.org/wiki/Birds_of_a_feather_%28computing%29)

Op 25 november 2011 11:32 heeft Just van den Broecke
<just op justobjects.nl> het volgende geschreven: