[Dutch] Oproep voor Logo

Menen, Thijs van (DID) thijs.van.menen op rws.nl
Ma Okt 3 01:04:25 PDT 2011

Hoi Milo e.a.,

hierover is inmiddels al contact geweest met Wim. Wim wil domein afstaan
als OSGeo er echt gaat komen.
Thanks to Bart vd Eijnden. die deze actie heeft uitgevoerd.

Gr,
Thijs

________________________________

Van: milo op dogodigi.net [mailto:milo op dogodigi.net] Namens Milo van der
Linden
Verzonden: maandag 3 oktober 2011 10:00
Aan: Edward Mac Gillavry
CC: dutch op lists.osgeo.org; Menen, Thijs van (DID)
Onderwerp: RE: [Dutch] Oproep voor Logo

Ik zie dat osgeo.nl in bezit is van w.blanken, geon. Misschien kan Thijs
hem vragen om het domein door ons te laten vullen?

Op 3 okt. 2011 09:39 schreef "Edward Mac Gillavry"
<emacgillavry op hotmail.com> het volgende:

> Hmm.... Dit vraagt inderdaad om een wedstrijd! Ik ben al lid van de
geowanking mailinglijst, waardoor ik soms al vreemd wordt aangekeken en
nu dit... :-D