[Dutch] Oproep voor Logo

Milo van der Linden milo op opengeogroep.nl
Ma Okt 3 00:59:39 PDT 2011

Ik zie dat osgeo.nl in bezit is van w.blanken, geon. Misschien kan Thijs hem
vragen om het domein door ons te laten vullen?
Op 3 okt. 2011 09:39 schreef "Edward Mac Gillavry" <emacgillavry op hotmail.com>
het volgende:

> Hmm.... Dit vraagt inderdaad om een wedstrijd! Ik ben al lid van de
geowanking mailinglijst, waardoor ik soms al vreemd wordt aangekeken en nu
dit... :-D