[Dutch] RE: Dutch Digest, Volume 10, Nummer 2

Menen, Thijs van (DID) thijs.van.menen op rws.nl
Ma Okt 3 22:54:30 PDT 2011

Logo Steven: +1

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: dutch-bounces op lists.osgeo.org
[mailto:dutch-bounces op lists.osgeo.org] Namens
dutch-request op lists.osgeo.org
Verzonden: maandag 3 oktober 2011 13:52
Aan: dutch op lists.osgeo.org
Onderwerp: Dutch Digest, Volume 10, Nummer 2

Stuur Dutch mailinglijst inschrijving naar
	dutch op lists.osgeo.org

Om lid te worden of uit te schrijven via internet, bezoek
	http://lists.osgeo.org/mailman/listinfo/dutch
of, via e-mail, stuur een bericht met als onderwerp of tekst het woord
'help' naar
	dutch-request op lists.osgeo.org

U kunt de persoon die de lijst bijhoudt bereiken op
	dutch-owner op lists.osgeo.org

Als u een bericht beantwoord (reply) bewerk dan uw onderwerp regel zo
dat het meer specifiek is dan "Re: Contents of Dutch digest..."

Onderwerpen van vandaag:

   1. RE: Oproep voor Logo (Edward Mac Gillavry)
   2. RE: Oproep voor Logo (Menen, Thijs van (DID))
   3. RE: Oproep voor Logo (Milo van der Linden)
   4. Re: Oproep voor Logo (Steven M. Ottens)

Message: 1