[Dutch] (Geen onderwerp)

Milo van der Linden milo op opengeogroep.nl
Di Okt 4 05:01:07 PDT 2011

Hallo Yoeri,

Welke virtuele machine gebruik je? Vmware, virtuabox of iets anders?

De moderne vm's hebben wel de mogelijkheid om mappen te delen tussen host-
en virtuele- omgevingen.
Op 4 okt. 2011 11:52 schreef "Jan Boonen" <jan.boonen op geodan.nl> het
volgende: