[Dutch] Open data

Wo Okt 5 00:00:24 PDT 2011

Beste Allen,

Dat is heel goed nieuws, kreeg dit ook via verschillende bronnen binnen.
Ook OpenStreetMap NL is zich meteen al aan het beramen. Terecht werd
daar de vraag gesteld : onder welke voorwaarden ? Want gratis hoeft niet
"open" te zijn (vgl Google Maps). Als iemand meer weet hoor ik het graag.

Kadaster: Top10NL is natuurlijk al van Kadaster. Ik dacht dat het totaal
vrijgeven in het jaar 2525 is. Nee grapje zal het navragen.

gr.

Just