[Dutch] Quantum Gis Import naar mapserver

Jeroen Ticheler jeroen.ticheler op geocat.net
Wo Okt 5 04:00:17 PDT 2011

Ha Yoeri en Meine,
Dat was een hele aardige manier van Meine om op de documentatie te wijzen, haha! Zoals geschreven door hem is er veel documentatie beschikbaar en is het belangrijk je daar goed in te verdiepen voor je basis vragen op een mailinglijst stelt. Mijn instinctieve reactie (die ik nooit zou opschrijven hoor) was RTFM. Zoek maar op, leerzaam ;-)
Groeten,
Jeroen