[Dutch] Quantum Gis Import naar mapserver

Milo van der Linden milo op opengeogroep.nl
Wo Okt 5 11:45:45 PDT 2011

Met een beetje voorkennis (jullie gebruiken de live.osgeo.org
distributie) denk ik dat het ook goed zou zijn eens hier naar te
kijken:

http://live.osgeo.org/en/quickstart/qgis_mapserver_quickstart.html

Daar wordt uitgelegd hoe je met de qgis mapserver rechtstreeks een
.qgs project kunt publiceren

Op 5 oktober 2011 11:56 heeft Yoeri van Wingerden
<yoeri93 op hotmail.com> het volgende geschreven: