[Dutch] RE: Dutch Digest, Volume 10, Nummer 13

Menen, Thijs van (DID) thijs.van.menen op rws.nl
Zo Okt 9 22:13:18 PDT 2011

Volgens mij komen we om in Metadataeditors. Hier bij RWS hebben we ook een eigen editor ontwikkeld iso en nl profiel proof. Zoals Jeroen zegt kunnen we beter al die moeite bundelen.

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: dutch-bounces op lists.osgeo.org [mailto:dutch-bounces op lists.osgeo.org] Namens dutch-request op lists.osgeo.org
Verzonden: vrijdag 7 oktober 2011 1:32
Aan: dutch op lists.osgeo.org
Onderwerp: Dutch Digest, Volume 10, Nummer 13

Stuur Dutch mailinglijst inschrijving naar
	dutch op lists.osgeo.org

Om lid te worden of uit te schrijven via internet, bezoek
	http://lists.osgeo.org/mailman/listinfo/dutch
of, via e-mail, stuur een bericht met als onderwerp of tekst het woord 'help' naar
	dutch-request op lists.osgeo.org

U kunt de persoon die de lijst bijhoudt bereiken op
	dutch-owner op lists.osgeo.org

Als u een bericht beantwoord (reply) bewerk dan uw onderwerp regel zo dat het meer specifiek is dan "Re: Contents of Dutch digest..."

Onderwerpen van vandaag:

   1. Re: Open Source Tools (Matthijs Laan)
   2. Re: Open Source Tools (Jeroen Ticheler)
   3. Re: Open Source Tools (Marc Coevoet)
   4. RE: Open Source Tools (Edward Mac Gillavry)
   5. Re: Open Source Tools (Marc Coevoet)
   6. Re: Open Source Tools (Marc Coevoet)
   7. Re: Open Source Tools (Richard de Bruin)
   8. Re: Open Source Tools (Milo van der Linden)

Message: 1