[Dutch] website en andere zaken

Menen, Thijs van (DID) thijs.van.menen op rws.nl
Zo Okt 9 23:52:13 PDT 2011

Beste allemaal,

met een beetje mazzel ontstaat er de mogelijkheid om na het praatje van
Arnulf op het GIN congres, OSGeoNL aan te kondigen. Aansluitend daarop
kunnen we een unconference houden met mensen die graag meewillen praten
over wat en hoe met OSGeoNL.

Zou het niet tof zijn als we in plaats van alleen een oproep tot
unconference niet juist de website van OSGeoNL kunnen lanceren vlak na
Arnulf zijn talk?! Zo ja, zijn er mensen die goed zijn in het bouwen van
een website? Voorkeur gaat natuurlijk uit naar een closed source CMS
hahahahaha. Volgens mij zou Joomla hier handig zijn daar die op een
nette manier onderhouden kan worden door meerdere beheerders.

Daarnaast hebben we nu 4 logo's. Ik trek de mijne om flora afhankelijke
redenen terug:) Houden we die van Steven en Jeroen over. Mochten er nog
andere ideeen zijn, gooi ze op de mail.

Misschien goed om even een stemronde te doen op een aantal punten. Voor
degene die nog niet weten hoe dat
werkt: +1 (ik ben voor, zeg maar de "like" van Facebook), -1 (ik zie dat
niet zitten en als jullie zo doorgaan stap ik over op ESRI producten).

Ok daar gaan we:
1- Website www.osgeo.nl lanceren op GIN
2- Logo Steven
3- Logo 1 Jeroen