[Dutch] verslag FOSS4G

Jeroen Ticheler jeroen.ticheler op geocat.net
Ma Okt 10 09:11:09 PDT 2011

Mooi verslag Thijs! Dank voor het delen.

Wat COTS betreft, misschien moeten we ook open source als COTS beschouwen. Er bestaan namelijk commercieel opererende bedrijven die op open source draaien ;-) Het onderscheid zit hem toch meer in het beschikbaar zijn van broncode en daaraan kunnen meewerken in een solide gefundeerde community. Dus toch meer open source tegenover closed source.

Ben wel benieuwd wie die potentiële sponsor is die je gisteren sprak? Ik had me in Denver al gemeld als zodanig ;-)

Groeten,
Jeroen