[Dutch] website

Steven Ottens steven op minst.net
Ma Okt 10 11:44:18 PDT 2011

Milo heeft een goed punt. Het kost veel tijd en energie om een mooie website op te zetten. Voordat we onze beperkte tijd gaan steken in het opzetten van zo'n site is het goed om een paar vragen te beantwoorden:
1. Wat is het doel van OSGeo Dutch Chapter?
2. Hoe kan osgeo.nl dat doel helpen bereiken?
3. Wat heeft de hoogste prioriteit voor punt 1?
4. Is het mogelijk om met bestaande infrastructuur punt 2 te halen?

Als vervolgens blijkt dat een eigen site opzetten de beste weg is, dan moeten we dat doen, maar 'omdat het hoort' is natuurlijk voor ons nooit een relevant argument