[Dutch] verslag FOSS4G

Milo van der Linden milo op opengeogroep.nl
Ma Okt 10 11:53:14 PDT 2011

Mooi verslag!

Even voortbordurend op mijn vorige opmerking dat we in mijn optiek het
beste kunnen kijken hoe we osgeo.org optimaal kunnen gebruiken als of
voor osgeo.nl:

Er is een initiatief genaamd Planet OSGeo. Hiermee is het mogelijk om
je blog te koppelen aan de osgeo.org website.

Hoe werkt dit?

1. Je meldt je op per mail aan bij planet at osgeo dot org
2. Vermeld expliciet dat je blog in het Nederlands is
3. Plaats blog items, evt. in een aparte categorie
4. Zie; jou blogs verschijnen in het Nederlandse deel van osgeo.org

Voor meer details: http://wiki.osgeo.org/wiki/PlanetOSGeo

Misschien een idee dat jij (Thijs) je verslag blogt en koppelt aan planet osgeo?

Op 10 oktober 2011 18:11 heeft Jeroen Ticheler
<jeroen.ticheler op geocat.net> het volgende geschreven: