[Dutch] website en andere zaken

Just van den Broecke just op justobjects.nl
Ma Okt 10 12:00:03 PDT 2011

5- Inzetten van Joomla -99
Achteraf gezien ben ik het ook eens met Milo. Meestal lig ik ook meteen
dwars als er plannen komen om een "FOSS CMS zoals Joomla op een eigen
server te gaan inrichten" maar was blijkbaar in milde bui...Dus ik ben
er ook voor om voorlopig op osgeo.org te blijven en als het echt nodig
is om iets elders, maar dan hosted, op te zetten. Een aantal andere
local chapters doen dat ook. Bovendien hoeven we dan ook niet moeilijk
te doen met accounts uit te geven, patchen van Joomla/MySQL etc. groeten,
Just