[Dutch] verslag FOSS4G

Bart van den Eijnden (OSGIS) bartvde op osgis.nl
Wo Okt 12 02:03:33 PDT 2011

Hoi Richard,

ik raad je aan om de key note van Paul Ramsey op FOSS4G 2009 in Sydney te
bekijken:

http://digifesto.com/2009/10/23/paul-ramseys-foss4g-keynote-on-open-source-business/

Misschien dat je dan de andere kant wat beter begrijpt. Het gaat dus om
het verkopen van een whole product (training, documentatie etc., alles om
de software heen), niet om de verkoop van de software an sich.

Groeten,
Bart