[Dutch] Nieuwe topic

Wo Okt 12 07:20:05 PDT 2011

Hangt soms ook van je mailer af als je een reply doet. Kijk of er een
optie is als "Reply to List" of "Reply All". Kijk bij in je reply
mailvenster in ieder geval altijd in het "To:" veld van je mail reply
waar de mail heen gaat. Daar moet in ieder geval "dutch op lists.osgeo.org"
in staan.

Nog een tip: onderteken je mail altijd met je eigen naam, zeker als je
een pseudoniem als email adres gebruikt (neem dit hier aan). Dan is er
meer kans dat je een antwoord krijgt bij vragen.

groeten,

Just van den Broecke