[Dutch] Chapter

Milo van der Linden milo op opengeogroep.nl
Wo Okt 12 12:38:04 PDT 2011

Ik heb een paar vragen aan webcom gesteld. Hierbij de voorlopige antwoorden:

1. Het beheren van de domeinnaam voor osgeo.nl is niet iets wat
OSGeo.org "even" voor ons wil/kan doen. Bij voorkeur zelf regelen dus.
2. De OSGeo.org website is in drupal, er zijn plannen om een nieuwere
drupal versie te gaan inrichten maar de verwachting is dat hier juist
de vertaling zal omvallen! Ik heb de vraag neergelegd of we eventueel
een kopie (incl. database) van de nieuwe drupal kunnen krijgen als die
straks klaar is. Dan kunnen we die nederlands inrichten, maar behouden
we de look en feel van OSGeo.org. Ik wacht nog op de reactie.

3. Een puntje waar ik zelf aan dacht: als we een chapter starten in
NL, is het dan handig om een vereniging of stichting op te richten?
Met name voor het beheren van domeinnamen etc.?