[Dutch] QGIS en ArcGIS

Bart van den Eijnden bartvde op osgis.nl
Vr Okt 14 03:42:04 PDT 2011

Het kan zijn dat je .prj bestand van de shapefile in het ESRI dialect is, er zijn meerdere dialecten voor prj files.

Stuur je .prj bestand eens op van de shapefile die niet goed weergegeven wordt.

Groeten,
Bart

--
Bart van den Eijnden