[Dutch] Hallo FOSS4G-ers NL

Just van den Broecke just op justobjects.nl
Ma Sep 19 01:14:04 PDT 2011

Beste Allemaal,

Het was fantastisch op de FOSS4G (en SOTM) in Denver dit jaar! Met
Nederland waren we (luid en) duidelijk aanwezig: met 20 deelnemers het
3e land na VS en Canada.

Volgens mij hebben we daar tijdens de vele social events in de
bierhuizen van Denver afgesproken om in ieder geval via deze lijst
contact te houden om FOSS4G (=Open Source voor Geo) in NL nog meer op de
kaart te zetten en mogelijk een Dutch OSGeo chapter te beginnen. Thijs
(van Menen, RWS) heeft alvast op de ALV van OSGeo dit gepresenteerd.

Laten we in ieder geval contact houden via deze mailing lijst. Dus hoort
zegt het voort. Ook ben ik benieuwd naar de foto's/video's die menigeen
heeft gemaakt in Denver, of moet ik juist beducht zijn daarvoor ;-) ?

groet!

--Just

Just van den Broecke
The Netherlands