[Dutch] Wiki bijwerken

Willy Bakker friesewoudloper op gmail.com
Za Sep 24 08:48:43 PDT 2011

Hallo allemaal,

Met het oog op de plannen voor een local chapter - zie de vorige thread gestart door Just - ben ik de wiki aan het bijwerken. Ik heb een eerste opzet gemaakt voor doelstellingen en aanpak, maar kan wel wat hulp gebruiken. Graag jullie wijzigingen en aanvullingen, bij voorkeur rechtstreeks in de wiki en anders via de mailinglijst.

Degenen die wel geabonneerd zijn op de mailinglijst, maar nog geen wiki-account hebben, moeten eerst een account aanmaken voordat ze de inhoud van de wiki kunnen aanpassen.  Meteen een goed moment om je naam toe te voegen aan de lijst met OSGeo leden in Nederland en Belgie en iets over jezelf te vertellen ;-) Mocht je er niet uit komen, dan hoor ik het graag.

De hyperlink naar de wiki-pagina is http://wiki.osgeo.org/wiki/Dutch.

Vriendeljke groet,
Willy Bakker