[Dutch] OSGeo.nl Open Source Seminar op 25 April RAI

Edward Mac Gillavry emacgillavry op hotmail.com
Do Apr 5 13:10:02 PDT 2012

Ha Just en anderen,

Dankjewel voor het opzetten van deze track! Dankzij/ondanks de organisatie van GWF een mooie line-up. Leuke opwarmer voor de OSGeo-track tijdens de MapWindow Conferentie in Velp :-)

Met vriendelijke groet,

Edward

E. Mac Gillavry (Edward)
[t]  +31 (0)30-26 72 225