[Dutch] hulp bij wherecampeu

Steven Ottens steven op minst.net
Ma Apr 23 13:45:55 PDT 2012

Hoi allemaal

Ik zoek nog wat mensen die wat hand en span diensten kunnen verzorgen tijden de wherecampeu dit weekend (28/29 april). Het is niet wereldschokkend, maar je moet wel om 8uur bij de Brakke Grond (Amsterdam) zijn. Dan moet er het een en ander worden opgebouwd, verder een korte briefing over het hoe en wat en dan kan je vervolgens als vraagbaak fungeren voor de rest van de deelnemers. Aan het eind van de dag moet ook nog worden afgebroken.

Mocht je de tijd hebben laat het me weten

groet
Steven