[Dutch] Ervaringen PDOK icm OpenLayers?

Edward Mac Gillavry emacgillavry op hotmail.com
Di Apr 24 03:39:33 PDT 2012

Hoi Casper,

Als ik er zo aan mijn haren bij word gesleept, kan ik niet anders dan reageren... Momenteel worden de verschillende onderdelen van de BRT als afzonderlijke services aangeboden. Bovendien is zowel TOP50Raster als TOP50Vector als service ontsloten. Sterker nog, voor TOP50Vector zijn zelfs de lagen afzonderlijk (huizen, lijnen, symlijnen, sympointen, vlakken) op te vragen. Kortom: het is nogal aanbod-gedreven (op z'n zachtst gezegd...), waarbij nog niet wordt ingespeeld op vragen als die jij hebt.

Je kan je wens kenbaar maken via pdok-beheer op kadaster.nl of via pdok.pleio.nl, zodat het op de radar komt van het PDOK team, dat de wensen/vragen vertaald... Ik zal het via de interne route ook alvast aankaarten.

groet,

Edward