[Dutch] Concept statuten stichting osgeo.nl

Milo van der Linden milo op dogodigi.net
Wo Dec 5 04:16:43 PST 2012

Nee, dat hoeft niet in de statuten, het is meer iets voor een stukje
bestuursethiek. Als je het niet doet is er namelijk niks aan de hand, maar
het zou wel erg passen in de lijn van de "open" gedachte.

Een dutch board lijst lijkt me wat overdreven, ik zou de bestuursberichten
gewoon over de gewone "dutch" laten gaan.

Op 5 december 2012 12:17 schreef Just van den Broecke
<just op justobjects.nl>het volgende: