[Dutch] track voor OSGeo.nl tijdens GINcongres 2013

Marc vloemans marcvloemans1 op hotmail.com
Wo Dec 5 08:37:53 PST 2012

Allen,
Vanmiddag Just even gesproken, vandaar deze mail.Is er interesse voor een of meerdere presentaties dan wel een track (3-4 items) tijdens GINcongres 2013?Zo ja, wil de aankomende trackvoorzitter eveneens opstaan?Het is nog niet in steen gehouwen, maar ik wil graag voor het open domein (standaarden. source, data) een eigen track reserveren.Te denken valt aan een praktijkcase, een workshop OpenLayers oid, een intro OSGeo-voor-beginners etc etcDus geen OpenGeoGroep (want dan heb ik nog wel een paar leveranciers in mijn nek hijgen).

PS Dank GJ voor de jurisprudentie tav merken als non-registergoederen!
Groet, Marc