[Dutch] Bestuursleden gezocht

Steven Ottens steven op minst.net
Ma Dec 10 12:31:27 PST 2012

Hallo allemaal,

In de afgelopen vergadering zijn de draft statuten goedgekeurd en we gaan vrijdag naar de notaris. Het is de bedoeling dat we vrijdag een lijst met namen van bestuursleden hebben. Op geheel democratische wijze stel ik dan ook voor dat iedereen die zich wil opgeven als bestuurslid dit zo snel mogelijk kenbaar maakt (uiterlijk donderdag 13 december).

We hebben minimaal 3 mensen nodig, maar het streven is om een man/vrouw of 5 te hebben en vertegenwoordiging vanuit zowel Nederland als België te hebben.

Je kan je kenbaar maken door je naam op de wiki te zetten: http://wiki.osgeo.org/wiki/Nederlands/BestuursLeden#December_2012
Mocht je dat om een of andere reden niet kunnen, kan je ook naar [dutch] een mailtje sturen, dan werk ik de wiki wel bij.

Mochten er iemand bezwaar hebben tegen een persoon op de wiki-lijst laat die dat dan zeggen op [dutch]

Als er verder vragen zijn kunnen die natuurlijk altijd gesteld worden op de mailinglijst.

hartelijke groet,
Steven
(kandidaat bestuurslid)