[Dutch] Bestuursleden gezocht

Just van den Broecke just op justobjects.nl
Ma Dec 10 13:58:50 PST 2012

Hoi,

Milo: Goed dat je dit te berde brengt want er liggen een aantal vaste
rollen die we moeten invullen maar daarnaast ook andere vrijere rollen,
ook op basis van de aktiviteiten die we willen ontwikkelen. Voor de
bierpot zul je in de slag moeten met de penningmeester.

We zoeken in ieder geval (drie) mensen voor:
- voorzitter
- penningmeester
- secretaris

Dit is het absolute minimum. Gezien de middelen waarmee we ons doel
willen bereiken zijn er rollen te bedenken als voor aktiviteiten als:

- marketing/outreach
- sponsoring (sponsors binnenhalen)
- event organisatie (OSgeo.nl Dag, GeoStammTisches etc)
- ICT (website etc)
- Special Interest Groups
- ...

Als jullie nog ideeen hierover hebben, of je een bepaalde rol (voor
jezelf) ziet laat weten, hier of op Wiki:
http://wiki.osgeo.org/wiki/Nederlands/BestuursLeden#December_2012

Hartelijke groet,

Just