[Dutch] Bestuursleden gezocht

Do Dec 13 02:25:48 PST 2012

Hallo Steven,

Ik weet dat GJ zich beschikbaar had gesteld en ik zal vandaag ook nog
beslissen.

Wat nog leuk kan zijn om via deze lijst te doen is om mensen te noemen
die je er graag bij zou zien. Dat kan nog mensen over de streep trekken.

Ik zou zelf graag nog erbij willen zien: Willy, Edward, Milo, Paul
vanuit hun  bijdragen en "hart voor de FOSS-zaak". Iemand van de OSGeo
Charter members (Barend Köbben, Jeroen Ticheler, Bart vd Eijnden),
mensen van het eerste uur Joris en Thijs van Meenen. Mensen die het FOSS
verhaal goed kunnen verkopen en affiniteit met business hebben zoals
Marc Vloemans en dan vergeet ik er natuurlijk een paar. Met vele handen
kunnen we het ook licht werk maken en het staat ook nog eens goed op je CV.

Idealiter een mix van onze doelgroep: gebruikers, aanbieders, academia.

Ook ben ik benieuwd naar interesse uit België: onze vrienden van
GeoSparc bijv.

groeten,

Just