[Dutch] Geoserver vraag ..

Richard de Bruin rr.debruin op gmail.com
Vr Dec 14 05:51:30 PST 2012

Nee, die staat gewoon op 0, want weet niet zeker of dit dus invloed op
heeft.
Maar zal volgende week eens proberen of het invloed heeft.

Grt,

Richard

Op 14 december 2012 13:32 schreef Bart van den Eijnden
<bartvde op osgis.nl>het volgende: