[Dutch] Overheid&ICT en/of GWF 2013: open organisatievormen (de Open Geo Geordend)

Paul van Genuchten paul.vangenuchten op geocat.net
Zo Dec 16 13:00:13 PST 2012

GJ, Wat zou je ervan vinden als jij zelf enkele betrokkenen over deze
thematiek interviewt en rapporteert op GWF? Ik vind zo'n discussie goed
passen in het thema. We zouden er ook een panel-sessie van kunnen maken
met een inleiding door jou en dan enkele van de andere sprekers achter
een tafel plaats laten nemen en een reactie laten geven. In dat geval
zou het inderdaad handig zijn als we ook iemand van OSM tussen de
sprekers hebben. Let wel op dat GWF een globale focus heeft, 't moet in
dat geval niet teveel over de Nederlandse situatie gaan.